Saturday, January 30, 2010

Luna nu prea plina

Ce am mai ascultat in Ianuarie ?

Am inceput anul cu noul album Vampire Weekend. Rautaciosii sustin ca popularitatea lor ar fi una falsa si s-ar datora mai mult nebuniei Twilight and Co. Ha !

Eu as zice ca in mare parte muzica e de vina. Au surprins cu un sound cu mari influente afro ( a la Paul Simon din anii '80) si cu versuri inspirate din experientele lor din studentie. Junii sint absolventi ai Columbia University, unul dintre cele 9 prestigioase colegii ce formeaza celebra Ivy League, vocalistul Ezra Koening reprezinta chiar a patra generatie din familia sa cu diploma de Ivy League.

Provin din New York si s-au lansat in 2008 cu albumul omonim ce aduna piese cu titluri ciudate ( Cape Cod Kwassa Kwassa, Oxford Comma sau A-Punk)si o linie muzicala exuberanta. Lumea s-a impartit imediat in pro sau anti- V.W .

Recunosc ca nu m-am inamorat de la inceput. Le-am ascultat albumele in diverse ipostaze, momente din zi. Nu te cuceresc de la prima ascultare. Versurile lor se citesc precum un volum de poezii suprarealiste,te pun pe ginduri...sint clipe cind m-am simtit ca la un curs de teoria literaturii ( sic!) discutind despre Kundera sau Foucault...dar se merita...

Unde ai mai auzit de Horchata ... sau sa rimeze cu balaclava...



White Sky e o miniatura de lectie de arhitectura Made in New York...



Asculta Holiday si fugi spre ocean..ca Forrest Gump...



California English e plina de soare si ironie post- postmodernista



Iar Cousins.. e din La Familia lui Bob Dylan...



Ringo Starr implineste 70 de ani in 2010... Greu de crezut,eh? ... Pentru mine va ramine mereu vocea de la With a Little Help From My Friends sau Yellow Submarine...

Intrebarea e: mai poate fi el relevant ? Raspunsul este : De ce nu ? Sau pre limba engleza Y Not? Acesta e si titlul noului lui album . L-as descrie ca fiind reconfortant si nostalgic. De aceea il voi asculta de mai multe ori anul acesta.

Walk With You - cu Paul Mc Cartney ...




Spoon e o trupa din Austin,Texas aflata deja la al saptelea album.Cariera lor a inceput in 1993 dar primul succes discografic a fost Kill the Moonlight in 2002 , urmat de Gimme Fiction(2005) si Ga Ga Ga Ga Ga(2007).

Noul lor produs Transference e considerat de multi drept biletul de intrare in Super Liga Rock/Pop. A se citi Mainstream. de aici si debutul pe locul 4 in topul de albume al revistei Billboard. Voila!

Pentru mine e un album foarte echilibrat, pe alocuri super. Deja candidat la Top 20 al anului. E putin, e mult? Greu de spus . L-am ascultat deja de vreo zece ori si imi place. Il recomand din toata inima.

1 comment:

  1. Mai face cineva încă îndoială plantele naturale? Am văzut importanța deosebită a ierburilor naturale și munca minunată pe care au făcut-o în viața oamenilor. Mă întreb de ce oamenii își cheltuiesc încă banii pentru intervenții chirurgicale, injecții și medicamente de fiecare dată când sunt bolnavi. Ierburile naturale pot vindeca tot felul de boli, inclusiv herpes, diabetici, astm, HIV, hepatită etc. Am văzut-o cu ochii mei. Am fost vindecată de HIV, iar mătușa și soțul ei au fost vindecate de herpes de Dr.Edede, care folosește ierburi naturale pentru a vindeca diferite boli. Chiar și Dr.Edede demonstrează întregii lumi că ierburile naturale pot vindeca toate bolile și a vindecat nenumărate persoane care foloseau ierburi naturale. Știu că e greu de crezut, dar sunt o mărturie vie. Nu este nici un rău în încercarea de ierburi. El este, de asemenea, un vrăjitor, el poate arunca o vrajă pentru a vă restabili căsătoria înapoi la normal, o vrajă de noroc pentru a prospera în viață și a excela în ceea ce faceți în viață. Contactați-l la adresa: Ededetemple@gmail.com, (numărul de telefon îl sunați la numerele de telefon sau la ce-l cereți): +38972751056

    ReplyDelete