Tuesday, December 29, 2009

Cu lumina aprinsa...

Trei pasi pina la locul 1 ...cel mai bun album al anului 2009...pentru mine,biensur..

4. The XX - XX

Stati linistiti ca nu injur pe nimeni... The XX sint patru tineri de 20 de ani din Londra ce au inregistrat albumul lor de debut intitulat XX intr-un mic garaj adiacent studioului XL , poate de aici si atmosfera nocturna si minimalista.L-am ascultat aproape zilnic de cind l-am descoperit , e magistral in simplitatea lui iar duo-ul vocal Madley Croft/Oliver Sim imi aduce uneori aminte de o alta pereche legendara, Stevie Nicks/Lindsey Buckingham.Imi plac asa de mult ca adaug 3 clipuri si un citat din piesa lor Shelter "Maybe I had said/ Something that was wrong/ Can I make it better/ With the lights turned on," :







3. La Roux - La Roux
Cind am vazut-o am zis ca e o reincarnare a lui Annie Lennox sau clona lui David Bowie...Elly Jackson e imaginea proiectului La Roux iar creierul este compozitorul Ben Langmaid , impreuna au lansat unul dintre cele mai puternice debuturi in ultimii ani... E mai mult decit o revenire in anii 80, e un album ce trece granitele pop si merita sa fie ascultat indiferent de orientarea muzicala sau sexuala...





2. Muse - The Resistance

Eram reticent cu privire la soarta trupei Muse inainte de acest album. Am fost super entuziasmat la debutul lor in urma cu 10 ani cu Showbiz dar i-am pierdut pe drum, deh, gusturile se mai schimba . Sint vinovat insa...pentru ca am re-ascultat recent nitel Emerson,Lake&Palmer si King Crimson... sau poate au descoperit si ei reteta folosita de Queen la A Night at the Opera... cum sa fii plin de succes si sa eviti ridicolul cind cinti Mon cœur s'ouvre à ta voix ... Voi trage cortina peste 2009 cu albumul numero 1 si citeva mentiuni speciale in urmatoarele zile... pina atunci,sa cinte muzica...



No comments:

Post a Comment