Friday, December 18, 2009

Inceput de TOP 20 Albume 2009

Anul 2009 a fost plin de discuri semnate de nume mari : Guns N Roses au revenit cu Chinese Democracy, Kiss, U2, Bruce Springsteen, Steve Earle si Ian Brown au citeva din cele mai bine cotate albume la box office iar Morrissey ( unul dintre favoritii mei) a plusat cu doua albume .

20. Primul pas il facem cu Manic Street Preachers.

Journal For Plague Lovers nu mi-a lasat aceeasi impresie puternica precum Send Away the Tigers din 2007 dar e de departe unul dintre cele mai solide LP-uri din cariera galezilor MSP.

Toate versurile sint scrise de fostul lor coleg Richey Edwards,disparut fara urma din 1 Feb. 1995 si alcatuiesc un testament literar pentru una dintre cele mai interesante figuri din rockul britanic in ultimii 20 de ani.



19. Richard Hawley - Truelove's Gutter

Fost component al trupei Longpigs in anii '90 si apoi re-descoperit de Jarvis Cocker (ex-Pulp), Richard Hawley se inspira din atmosfera orasului sau natal Sheffield si a reusit sa lanseze de la Lowedges din 2003 pina acum 4 albume de colectie. Pentru mine e deja acolo sus intre primii zece povestitori din muzica rock.



18. White Lies - To Lose My Life

Au fost comparati cu Joy Division. E drept vocea lui Harry Mc Veigh seamana cu cea a legendarului Ian Curtis iar muzical au multe in comun cu alte trupe inspirate din soundul anilor '80 precum Interpol sau Editors. Pe scurt, unul dintre cele mai bune debuturi din 2009.



17. Miranda Lambert - Revolution

Miranda kicks ass,baby ! Am trait citiva ani nu departe de oraselul unde ea a copilarit, Lindale. Mai aproape de granita cu statul Louisiana decit metropolele Dallas sau Houston, in Deep East Texas acolo unde succesele echipei de fotbal a liceului local sint subiecte de prima pagina iar stilul country e la el acasa.

Fata are vina,talent pe masura si e draguta. Muzica de drum lung si nu mi-e rusine sa spun ca-mi place. 110 % .



16. Green Day - 21st Century Breakdown

WOW! Au reusit dubla. Ca The Who sau Pink Floyd pe vremuri. Doua albume super-puternice unul dupa altul.Daca American Idiot a fost o mare surpriza, 21st Century Breakdown confirma statutul Green Day in galeria marilor trupe rock.

3 comments:

  1. super tare..:))) am sa folosesc si eu din materialele tale :))))) florinradioalfa

    ReplyDelete
  2. e moca,florine... ma simt darnic de craciun, apoi nu se stie... keep in touch...

    http://gabrielthirtysomethin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=GSb9YB3JqIk varianta asta imi place mai mult.

    ReplyDelete