Saturday, December 26, 2009

Inca un pas spre 2010

Mai e loc de ceva cadouri muzicala dupa cele de sub bradut? Cind va plictisiti de XBOX-uri si alte minunatii poate aveti timp si de cintece bune. De la locul 7 pina la magica nota 5 (din facultate)in urmatoarele minute :

7. Kasabian - West Rider Pauper Lunatic Asylum

Un album pur si simplu nebun. Intitulat dupa un spital pentru boli mentale din Anglia secolului 19 , cel de al patrulea produs Kasabian e plin de beat-uri de mare clasa si isi merita alintul de " coloana sonora pentru un film imaginar " dat de chitaristul Sergio Pizzorno. Sa mai spun ca are si o piesa cu titlul Vlad the Impaler? Recomand Underdog - una dintre cele mai bune deschideri de album din ultimii ani pentru mine.



6. Franz Ferdinand - Tonight: Franz Ferdinand

L-am asteptat 3 ani. E albumul cu numarul 3 din discografia scotienilor Franz Ferdinand, o trupa condusa de remarcabilul Alex Kapranos ce si-a inceput studiile universitare in Aberdeen la Teologie dar le-a terminat in Glasgow cu un BA in Catering si Management Hotelier.Eclectic,nu? Asa e si stilul lor muzical. Pe mine acest album m-a cucerit de la primele acorduri iar ideatic, o noapte de distractie si petreceri urmata de mahmureala de dimineata de dupa mi se pare o alegere potrivita. Let's party like it's 1999. Ha !



5. John Mayer - Battle Studies

Il ascult in zilele cind inima imi cere blues iar mintea e supra incarcata de cifre.
Ma relaxeaza, il pun intre un Best of Muddy Waters si un Exile on the Main Street de la Rolling Stones. Sint citeva piese pe acest Battle Studies pentru care mi-as da o mina sa le fi scris - Friends,Lovers or Nothing sau All We Ever Do Is SayGoodbye sint cintece scrise pentru marile despartiri... Adaug doua clipuri pentru ca merita . Welcome Home, Mr.Slowhand Jr.!



2 comments:

  1. chiar mi-era dor de niste kasabian

    ReplyDelete
  2. hiya,alex ..bine ai venit pe aici...te-am adaugat la lista..imi place blogul tau,e sprintar...

    ReplyDelete